mars 06, 2012

I kreativitetens klor.

Ja, kära ni... Vad gör man när en liten killes mardrömmar gör det för trångt och varmt i vår säng? Man går upp och gör om sin blogg i väntan på att tröttheten ska ta över igen.
Snyggt och tramsigt blev det. Lite som jag.
I dagsljuset kanske idén inte är lika genialisk. Men just nu är jag nöjd och suger på karamellen lite till.
Nöjdast är jag med att i bakgrunden visas Minnernas television, med tema Swingtime. Scatsång och fingerknäppning håller mig sällskap. Kära Gösta så medryckande! Jag blir alldeles skön i kroppen.
Se hela programmet HÄR, bums!

Äh, du får ett smakprov på en gång






Ja, god morgon då!

2 kommentarer:

AnnaLena sa...

Godmorgon pärlan!! Va fin:-) hoppas du får annan stund idag att kompensera nattens övningar.. Kraam!!

Marcela sa...

TACK AL! Kram tillbaks till dig.