januari 01, 2012

HA HA HA HO HO HO

Ja då var vi inne i 2012!
Nyårsafton är ett pendlande mellan att tänka att det är en dag som alla andra, och att känna det speciella med ett avslut och en ny början.
Mitt nya år började med att jag blev väckt av smärta i halsen, febrig, och med snor överallt. Men jag ska inte jobba på en hel vecka så det känns helt ok ändå.
Precis som vid jul är det inte aftonen utan dagen som är bäst. Idag, nyårsdagen ligger jag på soffan och plockar fram godiset jag glömt ställa fram igårkväll, dessa tillsammans med de sista lussebullarna är honung och lyx för en trött och sjuk själ!


Sen, som på beställning kommer finaste filmen Trollkarlen från Oz på TV, och jag njuter så tårna krullar sig!
Jag saknar min Pamela att titta på den med. Vi är bäst på att leva in oss i filmer tillsammans, och bäst är filmer man kan sjunga med i. I brist på det chattar vi om filmen. Känns nästan som om hon vore här på riktigt.


Jodå, det nya året börjar fint!


HAHAHA HOHOHO

GOTT NYTT ÅR!





1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar min ina med och jag e sååå glad över tekniken som gör att vi sitter "tillsammans" och kollar på film..love uuuuu