december 03, 2011

Jag är Sanningsbäraren på Korsstygnets Väg



För ett tag sen vaknade ett sug i mig. Suget efter att få leverera viktigheter korsstygnets väg. Igår började det. plötsligt kom det till mig. Jag måste säga något till världen, och jag ska säga det med korsstygn!



Nu har jag suttit som hypnotiserad, två nätter i rad. Till alldeles för sent sitter jag under flitens lampa och försöker få till det. Nu är jag fast. Mitt öde är bestämt! Jag ska leverera sanning efter sanning på detta vis. Jag ska bli sanningens korsstygnsfarare! Inget ska jag vara rädd för att säga med min tråd och aida-väv! Men jag ska välja mina ord noggrant.



Jag börjar med det viktigaste:













Puh, sådär! Nu kan jag sova och vänta på att nästa viktiga ord ska komma till mig!




God natt!

3 kommentarer:

Patricia sa...

Hej! va Fint! Älskar dig!
Patricia

Marcela sa...

TACK! Älskar dig right back!

Stina sa...

Vilken bra start! :)