november 13, 2011

Ja, då tar vi en Dagens då!



Dagens jobbpass - 3 timmar i klädbutik.

Nej, det är inte jag, bara önsketänkande.

Bilden är lånade jag HÄR



Dagens nagellack - 80talsskrik!




Dagens Djur - latmasken.




Dagens korv - sprucken.




Dagens sol - i ögat!




Dagens herrlook- Brunt i skogen!





Dagens biobesök - Immortals.


Ja, han ska vara läskig i den dräkten, men jag kunde inte låta bli att tänka på Max i Vildingarnas land.


O lite påminner storyn, för liksom Max(till höger), blir Kung Hyperion(till vänster) maktgalen och allmänt otrevlig. Dock är skillnaden att jag inte kommer vilja se Immortals igen. Vill du ha ett tips, så se Vildingarnas Land, om och om igen!




Tack för idag!

2 kommentarer:

Ami sa...

fan, jag har helt missat din blogg! jag är alldeles för självupptagen!

puss// surtant

Marcelan sa...

Hahaha Ami, vem har inte det, tänkte jag säga! Men dig har jag mycket att lära av! Du får bli min bloggmentor! :) Hejsa surtantan! puss