oktober 31, 2011

Till dig som såg mig på stan igår...

Du såg en kvinna, som piffat upp sig för att jobba i klädbutik. I sin finaste spetstunika, röda läppar, och stövlar med lagom mycket klack, strosade hon runt i stan, i väntan på bussen till jobbet.

Du kanske tror jag inte visste om den svans av bajspåsar som hängde från min jacka? Du kanske tror att jag, när jag upptäckte det senare på bussen, skämdes förskräckligt och skrattade åt min egen pinsamhet? Åh nej!
För dig som tyckte synd om mig, eller skrattade åt det pinsamma, ska jag berätta något:

Bajspåsar är supermodernt nu, som svans på jackan(reflexer är såå 2010!), i håret, runt fingret, på kudden...ja, överallt. Det kan inte bli mer än rätt! Bajspåsar är det nya svarta! Jag är supechic!

Har vi detta klart för oss? Bra!
Nu glömmer vi det här och går vidare.


oh lala, tres chic

1 kommentar:

Viktoria Jannerland sa...

Hahaha! I love you, baglady!