september 08, 2011

Get yours NOW!

Ok, vissa saker bara är som dom är. Som jukeboxen i mitt huvud. Den har en gedigen samling musik och trudelutter. Den väcker mig varje morgon med en ny låt, ofta en jag inte hört på länge. Men den inte bara väcker mig, den spelar musik för mig under dagen med.

Igår tex så gick jag till affären, och på vägen kände jag en sån tacksamhet över mina fantastiska vänner att jag blev sugen på att matcha tacksamheten med Queen. Queen är som alla vet, världens finaste band. Så jag tog fram mobilen, satte i hörlurarna, och började nynna med i låten. Jag kan aldrig vara tyst när jag lyssnar på Queen.
När jag kommer fram till affären tar jag av mig hörlurarna, och inser med en gång att jag inte ens hade låten på! Jag lyssnade på den i huvudet bara. Så bra är min jukebox!

Skaffa din egen redan idag!!!

1 kommentar:

pam sa...

steeella queen är det bästaste...fast inte så bra som du <3