september 22, 2011

Dagens magpip


Jag är välsignad med en bästis. Sen gymnasietiden har vi hängt ihop, och vi är lika lika som vi är olika. Det var det svåraste med att lämna Malmö, det där självklara hänget, attt gå förbi och pussa på gudbarn och bjuda in sig själv på middag...vardagshänget blir svårt med 100 mil mellan oss.
Men idag ska hon och fina familjen sitta i en bil och köra 100 mil för att vara hos oss över helgen, sen köra ner igen. Det är kärlek! Crrrazy! Men ibland måste man bara få klämma på varann, telefonen är inte nog, den ger ju bara mer längtan!
Så nu gör dom det, dom bilar hit över helgen. Galet, och jag älskar det!
Det var svårt att somna och nu är det svårt att tänka på annat! 100 mil ska väl gå att köra på 10 min? KOM IGEN DÅ!
Magen piper av förväntan o längtan!
I väntan på Familjen måste jag hålla mig sysselsatt med något...kanske, kanske jag bakar bullar? Ännu en sak jag aldrig gjort själv. Jag är ju lat av mig när det gäller köket. Men det händer att jag sparkar ut kocken(/bagaren) ur köket och tar för mig! Idag är nog en sån dag! Allt är möjligt idag!
Wish me luck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

njut av kvinnan och mannen med de fina barnen! Kyss LK

Anonym sa...

jaaa ina va fint!!!! fina helger du har framför dig... det ska du ha!!!!! <3 //Ina