augusti 08, 2011

Sånt jag roar mig med...

Jag älskar att umgås med musik! Min stereo hamnade hos pappa i Malmö när jag flyttade upp, så skivorna ligger i lådor, och vi har svårt att umgås just nu. Annars är det fint att ligga i soffan och lyssna på ett helt album, sjunga med, och titta igenom konvolutet, hålla i skivan...umgås helt enkelt!
Nu när jag bara har Spotify så hittar jag på lekar, som att tex söka på ett ord!
Idag blev ordet "habibi", och bland en massa sköna orientaliska låtar dök denna upp. Så nu har jag fuldansat till den på repeat. Får jag lov?



3 kommentarer:

Jenny Ling sa...

Jag får inte till samma vågrörelse med fötterna, men några nya grod-moves blev det :)
Kram /Jenny

Marcelan sa...

Öva Öva Öva! Det är det enda som gäller!
Kram på dig med, flera stycken!

Viktoria Jannerland sa...

Åh! Detta är party helt klart. Mest gillar jag dirigent-insektens moves. Så mjuka och fina. Hurra också för att Marcela äntligen börjat blogga. Något som allmänheten länge väntat på.