augusti 08, 2011

Mamma sa att man ska ge bort sånt man själv vill ha!

Vi skämdes lite idag, eftersom vi kom på att en vän fyllde år igår, så vi skyndade oss att sätta ihop en present. Tillsammans är vi bra på det här, han gör och jag slår in! Vilken presentkombo!


Vi hittade på en presentbricka som bestod av sånt Mannen gjort: en burk hallon/timjan/chili-marmelad, blåbärssaft, och en limpa han bakat idag. Sen slog jag in en chokladkaka jag hade. Presentpapper hade jag inte, men ett gammalt, tyskt nothäfte hade jag, snyggare än vilket presentpapper som helst ändå. Lite fina snören på det och så lite cellofan jag hittade i en låda. Tadaaa! Billigt, snyggt, smarrigt och fruktansvärt vardagslyxigt!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Låt mig säga såhär; Tummarna upp!! Och då inte bara till den genomtänkta presenten =)

Marcelan sa...

Tack Jenny! Min första kommentar, värmde hjärtat:)

Pamela sa...

mennn åhhh bästaste presenten jU!!!!! har jag sagt att jag fyller år nuuuuuuu!!! :)