augusti 11, 2011

Lycka är en syster

En familj anlände för ett par dagar sen, och det underbara kaos som blir när två familjer förenas, var ett faktum! Jag älskar röran som uppstår när vi alla ses! Det är alla röster som för olika samtal över matbordet, alltid nån som fortfarande står kvar och lagar mat, medan någon annan snart ätit färdigt, massa mat, stoj och skratt...men framförallt, så mycket kärlek på så liten yta! Systra mi med familj är här!


En enkel kvällspromenad blir så mycket mer!


Med min syster är det spontana påhitt mest hela tiden.


Hon är inte bara bäst på att vara syster, hon är även den bästa sagoberättaren jag vet! Ingen fångar publiken som hon!


Att få kvalitetstid med sin syster är det bästa! Vi är bäst på att tillsammans göra allt och ingenting, prata om två eller tre saker samtidigt, tappa tråden nånstans på vägen, plocka upp den ett par timmar senare, och aldrig aldrig prata färdigt om nåt!
Jag älskar dig, systra mi!

1 kommentar:

Pamela sa...

ooooohhh vilken fin kärleksförklaring!!!! ooooohhhh jag vill oxå vara där :)<3

tänkte på att den ena av er är min kollega och den andra arbetsgivare fint!!! inte vara vänner utan arbetskamrater med tihi tihi